B4SESSIONS

4 NOVEMBER
bij
zaal APOLLO

BEN POOLE is een internationaal geprezen, bekroonde blues-, rock- en soulgitarist, zanger en songwriter uit het Verenigd Koninkrijk. Genomineerd als een van de "Beste Blues-gitaristen ter wereld" net voor de pandemische onderbreking van 2 jaar, naast namen als Eric Clapton, John Mayer, Buddy Guy, Robert Cray, Joe Bonamassa en nog veel meer door het Amerikaanse 'Guitar World Magazine' loopt Ben Poole wereldwijd voorop in de talentrijke blues/rockscene.
Ben Poole, een nu internationaal erkende tour- en studio artiest die sinds hij op 16-jarige leeftijd zijn carrière in het lokale Britse bluescircuit begon, ook lovende kritieken kreeg van enkele van de meest gerenommeerde blues- en rockmuzikanten ter wereld, zoals Jeff Beck, Gary Moore, John Mayall, Beth Hart, Kenny Wayne Shepherd, Walter Trout, Richie Kotzen en nog veel meer. Daarnaast sierde hij de covers van, en ontving hij prijzen en onderscheidingen van enkele van de meest gerespecteerde publicaties en organisaties, waaronder een paar jaar geleden verkozen tot de top 15 van beste bluesgitaristen ter wereld door het best verkopende gitaarmagazine, Total Guitar Magazine/Music Radar, in Europa.

Ben Poole treed samen op met zijn band die nog verder bestaat uit bas en drums.

Wil je nog meer info over Ben Poole ga dan naar zijn website: https://benpooleband.com/