HOME /
over ons

Algemene info over stichting b4music

Stichting b4music: de cultuuragenda van Blerick op muzikaal en theatraal gebied voor jongeren, ouderen, talenten, hobbyisten en professionals.

mISSIE

De stichting wil als missie hebben om de cultuuragenda van Blerick te vullen op muzikaal en theatraal gebied.

Visie

De visie van de stichting is het bevorderen van muziek- en cultuurbeleving in Venlo, met name in het stadsdeel Blerick.

Doel

De stichting heeft ten doel: Het initiëren, regelen, organiseren en ondersteunen van activiteiten in de ruimste zin op het gebied van muziek Het verrichten van alle verdere handelingen, die met het vorenstaande in de ruimste zin verband houden of daartoe bevorderlijk kunnen zijn. De stichting tracht haar doel onder meer te verwezenlijken door het organiseren van muziekevenementen.

Wij bieden jullie een podium

vanaf 23 april bekendmaking van de 1e band/artiest.

Secretariaat

Avondrood 15, 5923 KX, Venlo-Blerick